Football Manager 2014 Review: Ποιος Μουρίνιο; Μάθε μπαλίτσα από τον άρχοντα…
















Από μικρός το είχα όνειρο
Και πέρυσι ξαφνικά παρουσιάστηκε μπροστά μου διπλή ευκαιρία. Τα προβλήματα υγείας του Τίτο άνοιγαν τον δρόμο να αναλάβω εγώ, ναι ΕΓΩ, τον πάγκο την αγαπημένης μου ομάδας, της Barcelona. Από την άλλη ο Sir Alex (αυτός με την τσίχλα) είχε ανακοινώσει ότι αποσύρεται από τους πάγκους στο τέλος της σεζόν. Είχα 2 σπουδαίες ευκαιρίες να γίνω επιτέλους ο άρχοντας των γηπέδων, ο απόλυτος κυρίαρχος των αποδυτήριων, ο βασιλιάς της μπάλας …εεεχμμ, καταλάβατε.
Χωρίς να χρονοτριβώ καθόλου, αφού για τον πάγκο της αγαπημένης μου ομάδας οι γαμπροί ήταν πολλοί αλλά και για τον πάγκο της ομάδας που λατρεύω να μισώ ακουγόταν το όνομα του ατάλαντου Looser one (λέγε με Μουρίνιο), ετοίμασα το βιογραφικό μου και το έστειλα και στις δυο ομάδες, ευχόμενος να με αποδεχτούν και οι δυο και να γράψω ιστορία προπονώντας 2 από τα μεγαλύτερα club του κόσμου (έξαλλου όπως είναι γνωστό Manchester – Barcelona είναι 5 λεπτά δρόμος).

Η συνεχεια εδω www.techgear.gr
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου